در این مطلب کوتاه چند فاکتور مهم برای سنجش محتوای قدیمیسایت را با هم مرور میکنیم.
❓چطور یک محتوا را بعد از آن که سئو کردیم بررسی کنیم؟
❓چه فاکتورهای اساسی را برای بررسی مطالب قدیمیبسنجیم؟
وقتی روی یک محتوای به خصوص کار میکنیم ، بعد از مدتی ممکن است نتوانیم به طرز صحیحی آن را بررسی کنیم.
با یک نگاه زودگذر تصور کنیم که همه چیز روبراهه.
✅در چنین شرایطی داشتن سنجههای مناسب میتونه به ما کمک کنه که با خیال راحت تر، بررسی کاملی داشته باشیم.
کافیه چک لیست رو ببینیم و دونه دونه بررسی کنیم.
در این زمینه مطالعه میکردم که به یک توئیت و مقاله برخورد کردم که سنجههای مناسبی در این زمینه را لیست کرده بود که در ادامه میبینید.
به نظرم فاکتورهای مناسب و قابل استفادهای هستند، اما شاید بعضی از آنها برای تعدادی از دوستان نیاز به توضیح بیشتر داشته باشد که اگر لازم شد در گروه @danialseogroup راجع به آنها صحبت میکنیم.
1️⃣رتبههای کلمات کلیدی آن صفحه ( کلماتی که در آنها ایمپرشن گرفته ایم(
2️⃣نتایج جست و جو
3️⃣اطلاعات متا
4️⃣متن صفحه ( پاسخ سریع و کامل به نیاز بازدید کننده )
5️⃣فرمت صفحه
6️⃣تگهای جایگزین تصاویر
7️⃣لینکهای خارجی و داخلی و انکرتکست آنها
8️⃣اسکیما
9️⃣اقدام به عمل یا فراخوان یا همان CTA
🔟بک لینکها
1️⃣1️⃣المانهای یکتا مثل ویدئو ،پادکست و …
اگر سایت شما قدمت زیادی دارد پیشنهاد میکنم برگردید و تعدادی از مطالب آن را با این سنجهها بازبینی کنید.
اصلاح مقالات قدیمیمیتواند کمک بزرگی برای پیشرفت شما در نتایج باشد.